Sizin için uygun satış danışmanını arıyoruz

Loading...
Aracımı Değerlendir    Beğendiğim Araçlar   
+
  Aracımı Değerlendir    Beğendiğim Araçlar
SATIŞ SONRASI HİZMETLER
MG’niz Emin Ellerde!
MG’niz Emin Ellerde!

Orijinal MG parça kullanımı, üstün kalite standartları ve MG akademi eğitimli teknisyenler tarafından sunulan birinci sınıf hizmetle MG’niz emin ellerde. Türkiye’deki geniş • Yetkili Servis ağı, otomobilinizin performans ve güvenlik anlamında her zaman yeni gibi kalmasını sağlayacak.

• Yetkili Servislerimiz’de otomobilinizin bakım ve onarımı;
• MG akademi eğitimli teknisyenler tarafından
• MG orijinal parça ve malzemelerinin garantili montajı ile gerçekleştirilir.

MG ONARIM GÜVENCESİ İLE HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
MG ONARIM GÜVENCESİ İLE HER ZAMAN YANINIZDAYIZ

Tüm MG otomobillerimiz, standart olarak kapsamlı bir üretici garantisine sahiptir.
MG marka tüm otomobillerin yasal garanti süresi 2 yıl ya da 60,000 kilometredir. Garanti süresi hangisi önce dolarsa ona göre belirlenir. Müşteriye teslim tarihinden başlamak kaydıyla;

• %100 hibirit ve elektrikli modeller, 7 yıl ya da 150.000 kilometreye kadar (hangisi önce dolarsa)

• İçten yanmalı motora sahip modeller ise, 5 yıl ya da 150,000 kilometreye kadar (hangisi önce dolarsa) üretimden kaynaklanabilecek arızalar için MG Üretim Onarım Güvencesi altındadır.

MG’nizi kullanmaya başladıktan sonra eğer üretim kaynaklı bir sorunla karşı karşıya kalırsanız MG Üretici Onarım Güvencesi devreye girer ve aracınız ücretsiz olarak onarılır.

MG’nin sunduğu rakipsiz koşullarla otomobilinizi iç rahatlığıyla kullanın; ayrıcalıklı olmanın keyfine varın. Garanti şartlarını okumak için tıklayınız (Pop-up açılır)

1) Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıl / 60.000 Km’dir. (Hangisi önce tamamlanırsa)

2) Malın bütün parçaları dâhil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır. (Ömürlü parçalar hariç)

3) Malın tamir süresi 45 iş gününü geçmez ve bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlamaktadır.

4) Malın garanti süresi içerisinde yetkili servis istasyonuna veya satıcıya tesliminden itibaren arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, üretici veya ithalatçının; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

5) Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenecektir.

6) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
• Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
• Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
• Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
• İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

7) Ücretsiz onarım veya malın misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda üretici, satıcı ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulamaz.

8) Malın ayıpsız misli veya ücretsiz onarımla değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilecektir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmasının tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

9) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ücretsiz onarım haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.

10) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.

11) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

12) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara ters düşen veya aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışında tutulmaktadır.

13) Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

14) Bu Garanti Belgesinin satıcı tarafından verilmemesi durumunda, tüketici Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

15) Garanti belgesi örneğinde yer alan hükümler, sadece taraflardan birinin tüketici olduğu satışlar için geçerlidir.

MG YOL YARDIM
MG YOL YARDIM

0850 522 27 64
Türkiye’nin her yerinde, 7/24 hizmetinizde.

Acil yol yardım hizmetlerimiz;
• Arıza durumunda yol kenarı yardım hizmeti
• Çekici yardımı ile en yakın Yetkili Servisimiz’e aracınızın çekilmesi
• Aracınızın arızası garanti kapsamında ise, ikame araç, ulaşım veya konaklama hizmeti sağlıyoruz.